
Wil jij je auto overal gemakkelijk en snel kunnen opladen, tegen een vast en laag tarief? Dan is de E-flux laadpas absoluut iets voor jou! Met de ruim 200.000 laadpalen, is er dus altijd wel een laadpaal waar jij je auto zorgeloos en snel kunt opladen. Kies je voor een laadpas, dan heb je de keuze uit een laadpas zonder abonnement of een E-flux laadpas met ‘orange’ abonnement. Hoe dit precies zit en welke voordelen het allemaal heeft, vertellen we je in dit artikel. Dus heb jij een elektrische auto en doe je regelmatig een beroep op één van de vele publieke laadpalen? Dan is het goed om even op te letten.
De Orange E-flux laadpas
Kies je voor de Oranje E-flux laadpas, dan kun je je auto overal en altijd onbeperkt opladen, zonder dat je hiervoor een extra toeslag hoeft te betalen. Deze toeslag bedraag 0,29 cent per laadsessie en kan bij regelmatig laden dus aardig in de papieren lopen. De maandelijkse kosten voor dit abonnement bedragen 2,95. Dus laad jij je auto meer dan 10 keer per maand op, dan is een Orange E-flux laadpas dus zeker het overwegen waard. Ook ontvang je iedere maand een keurig overzicht met alle laadsessies en zit je helemaal nergens aan vast. Je zegt het abonnement namelijk gemakkelijk en snel iedere maand op.
Waar kun je overal laden?
Met de E-flux laadpas kun je niet alleen in zo goed als heel Nederland laden, maar ook in het buitenland. Het grote voordeel aan deze laadpas, is dat je niet alleen terecht kunt bij de publieke laadpalen, maar ook bij de snelladers van onder andere Fastned en Ionity. Zo hoef je dus niet bang te zijn dat je met een lege accu langs de kant van de weg komt te staan. Gezien je overal terecht kunt, kun je je auto dus gemakkelijk en snel overal in Nederland opladen.
80% accu binnen een half uur
Het grote voordeel van snelladen, is dat je je accu binnen een half uur maar liefst 80% vol hebt. Dit is ideaal voor wanneer je je weg snel wilt vervolgen. Wel is het goed te weten dat de meeste snelladers langs de snelweg te vinden zijn. Ook het tarief is een stukje hoger, dus mocht het niet nodig zijn, dan is normaal laden natuurlijk een stuk voordeliger.